Thursday, September 9th 2010, 2:58am UTC+1

You are not logged in.

• Login
  • Register

1

Friday, November 6th 2009, 8:50pm

Defenitie van vaak

Quoted

5. \"Bashing\"

Het is niet toegestaan spelers vaak achter elkaar neer te schieten, zodat ze niet meer normaal het spel kunnen spelen. Het is daarnaast ook niet toegestaan om bij de Springpoorten te wachten op anderen, om deze vervolgens neer te halen wanneer ze de gedemilitariseerde zone verlaten.

Wanneer een oorlog is verklaard via het officiele warpfire.nl forum, is deze regel voor deze 2 allianties wanneer ze tegen elkaar vechten niet geldig.

Er is wat onduidelijkheid voor mij over deze regel.
Kort geleden is het mij ik ter oren gekomen van het team (Link, Explodie) dat dit woord "vaak", 3 keer betreft.

Maar van Otto het ik vernomen dat dit zelfs maar 1 keer betreft en dat elke keer als je een andere speler ter gronde richt zonder "geldige" oorlogsverklaring derhalve tot Bashing word gerekent.

Graag zou ik hierover duidelijkheid krijgen.

met vriendelijke groet,

Witchking

This post has been edited 1 times, last edit by "witchking" (Nov 6th 2009, 9:04pm)

• Go to the top of the page

2

Tuesday, November 10th 2009, 7:21pm

bump

na 4 dagen zou ik toch wel graag antwoord willen hebben op deze vraag

gr
Witch

Welpie

Angels slave

3

Wednesday, November 11th 2009, 7:26pm

Hmm wat denk je zelf? rond de 6 keer per uur ofzo? :p Ligt eraan dan ook weer aan de kans die de speler heeft enzo.
Gewoon een beetje logisch na denken enzo dat is toch niet zo moeilijk?

Link

Admin <3

4

Wednesday, November 11th 2009, 8:10pm

je zegt het al in je 1e post.

Maar het verschilt, meestal als speler zegt van okee nu genoeg laat me met rust dan moet je dat gewoon doen :)

Als speler je aanvalt dan mag je natuurlijk terugschieten

5

Wednesday, November 11th 2009, 9:01pm

dus als hij begint mag je dus onbeperkt schieten?

en Welpje: er zijn spelers die zich achter mekaar laten killen om er voor te zorgen dat de ander een ban krijgt

om dit te voorkomen was deze vraag ;)

gr
Witch

btw tnx voor antwoord ;)