Thursday, September 9th 2010, 2:52am UTC+1

You are not logged in.

• Login
  • Register

1

Wednesday, February 10th 2010, 7:34pm

Discussie voor spelbederf

Hallo,

Zoals veel van jullie al weten speel ik zowel .nl als ook .com. Ik ben onlangs hier begonnen met spelen. Maar een ding valt me hier meteen op. En ik denk dat dat nieuwe spelers meteen afschrikt om lang te blijven.

Jij als klein spelertje welke net is begonnen wordt afgeknald door een level 20. Gewoon omdat hij het kan. De lol van het spelen is er dan snel af en stop je met spelen. Op het ogenblik zijn er op een bepaald tijdstip maar een handje vol spelers online. De grote spelers denker er niet bij na dat als er geen nieuwe spelers er meer bij komen het spel eigenlijk dood is. En als een spel dood is, zal GF kunnen besluiten om het spel te sluiten. Maar daar willen sommigen niet aan denken. Die gaan gewoon voor een kill.

Mijn plezier aan spelen is idd al behoorlijk vergalt. Ik hoop dat dit niet voor iedereen geld anders is het spel snel dood.

Groetjes,

Little Angel
  • Go to the top of the page

2

Wednesday, February 10th 2010, 10:52pm

Little Angel

het is vervelend maar waarom de levels 20 met de nodige ervaring kleinere levels telkens afschiet en

niet helpen is mij een raadsel de hogere zouden de kleinere eindelijk moeten helpen

welke kleur de lagere ook heeft

zodat de lagere levels kunnen stijgen maar jammer genoeg is die begrip er niet

heeft wel een oorzaak maar ik weet niet welke

had al een idee over ingestuurt maar men ziet er geen heil in

dus het interreseerd niemand dat is jammer

en het ergste vind ik dat men dit onsportieve handeling van de level 20 toelaat

ik heb zo zitten denken het zou ook kunnen zijn doordat Warpfire niets onderneemt het zelf wil laten doodbloeden

misschien zit men met dit spel wel in de maag

This post has been edited 1 times, last edit by "zeurkous" (Feb 11th 2010, 3:19pm)

Link

Admin <3

3

Monday, February 15th 2010, 9:04pm

Tsja, we kunnen er niks aan doen das punt. Its all a part of the game

Kijk wij rode spelers pakken ook niet jullie, had je 1x gepakt zeurkous voor de grap:P maar verder heb ik je ook met rust gelaten:P

Maar ja het is gewoon de kwestie van hoe sportief is de speler hierin

4

Sunday, February 28th 2010, 9:57am

Edit: ~link: Hier geld hetzelfde, als je alleen maar kan flamen zal je een moeilijke tijd krijgen