Thursday, September 9th 2010, 9:12am UTC+1

You are not logged in.

• Login
  • Register

1

Tuesday, February 23rd 2010, 9:04am

oorlogs regels

toen ik op het engelse forum aan het kijken was, zag ik ditem staan:

In light of new events we are adding in 1 extra rule.

In the conditions for surrender, you are NOT allowed to demand the Disbanding of a Clan nor force players to leave the server.

Any conditions that include those conditions pior to this rule being made are automatically nulled.

geld dit ook voor server NL?

p.s. voor diegenen die het vertaald willen hebben dat ff zeggen anders ga ik de moeite niet doen, liever lui dan :sleeping:
:D Wie zich aan mijn lasers brand, moet op de blaren zitten
  • Go to the top of the page

2

Tuesday, February 23rd 2010, 8:23pm

graag ff vertalen Seb :P

snap er geen bal van zo (sorry maar meestal is engels geen probleem voor me)

btw zal ik nog ff komen walsen :D

MOULINEX

Intermediate

3

Wednesday, February 24th 2010, 12:03pm

vertaling:

In het licht van nieuwe gebeurtenissen voegen we een nieuwe regel toe: Onder de voorwaarden voor overgave mag niet geeist worden dat een clan wordt ontbonden, of dat spelers gedwongen worden de server te verlaten. Alle voorwaarden voor overgave met deze condities die zijn uitgevaardigt voor deze nieuwe regel inging zijn automatisch ongeldig.

This post has been edited 1 times, last edit by "MOULINEX" (Feb 24th 2010, 8:07pm)

4

Sunday, February 28th 2010, 9:18am

juist ja... had het niet meer in de gaten gehouden, sorry daarvoor :(
:D Wie zich aan mijn lasers brand, moet op de blaren zitten

Link

Admin <3

5

Tuesday, March 2nd 2010, 5:01pm

Je mag niet iemand forceren idd om te stoppen met het spel. Maar je kan wel zeggen wanneer de oorlog stopt. Bedoel als je zegt het stopt zodra de clan weg is stopt de oorlog. Want dat is logische zonder clan is er geen oorlog meer.

Dus als als je zegt oorlog stopt zodra clan weg is. Dat mag aangezien dat eenmaal logische is alleen het opdringen van opzegging van de clan dat mag weer niet. Beetje lastig uitleggen tussen die 2. Je mag mensen niet opdringen om een oorlog te stoppen.

Daarnaast elke community heeft zijn eigen regels. Als ik aantal regels voor .com zal doorvoeren dan kan ik nog makkelijk bannen ;) Aangezien ik daar geen nut in zie en het prima kan zolang het gezellig blijft en eerlijk en geen zin heb in elke x gezeur ja die doet dit die doet dat. Stuur mail met bewijzen aangezien ik alleen straffen kan uitdelen als ik het met me eigen ogen zie. Of als een andere GO het ziet.