Thursday, September 9th 2010, 2:44am UTC+1

You are not logged in.

• Login
  • Register

1

Thursday, February 4th 2010, 8:48am

Oorlogs verklaring van The Rogue Clan alias TRC Blauwe Factie versus Carminiun Traders Alliance Alias Rode Factie

Gelet op het feit dat de Clan Zonder Naam Alias CZN bij monde van ADMIN Link / Voorzitter Link ons de oorlog heeft verklaart en wij vinden dat als de eerder ogegeven reden voor het beeindigen van de oorlog tegen CTA en CZN voor hun niet meer geldt, dit ook voor de anderen door ons verklaarde oorlogen geldig is.

Derhalve verklaren wij bij deze hernieuwd de oorlog aan de CTA alias Carminiun Traders Alliance rode factie.

Na goedkeuring van deze oorlogs verklaring duurt het nog 24 uur voordat de oorlog geactiveerd is.

TRC en CTA leden worden verzocht hiermee rekening te houden.

Met meerderheid van stemmen hebben de leden van de The Rogue Clan alias de TRC Blauwe Factie, gestemd voor Oorlog tegen de Carminiun Traders Alliance alias de CTA Rode Factie.

Derhalve heeft het bestuur van de The Rogue Clan alias de TRC Blauwe Factie besloten de Carminiun Traders Alliance alias de CTA Rode Factie de Oorlog te verklaren.

Met andere woorden;

The Rogue Clan alias TRC Blauwe fractie, verklaart hierbij de Oorlog aan de Carminiun Traders Alliance alias de CTA Rode Factie.

En verbind deze oorlogsverklaring ook aan de eventuele Bondgenoten van de Carminiun Traders Alliance alias de CTA Rode Factie ongeacht van welke fractie ze zijn.

Wederom is dit gedaan, om Klachten wegens Bashing te voorkomen voor beide partijenen of hun bondgenoten.

De oorlog wordt dan beeindigd wanneer de voorzitter van een der beide partijen zich onvoorwaardelijk overgeeft en dat hier onder diplomatie schriftelijk kenbaar maakt.

Namens leden en bestuur van The Rogue Clan alias de TRC Blauw Factie.

Red Devil Voorzitter van The Rogue Clan alias de TRC Blauwe Fractie

Goedgekeurd
  • Go to the top of the page

iced

Beginner

2

Thursday, February 4th 2010, 4:08pm

Vermits de cta clan NIET ACTIEF is en er maar een speler aanwezig is namelijk hypercube.

Is de oorlogsverklaring ongeldig. Het moet leuk blijven voor deze ene speler.

Dus de oorlogsverklaring van trc The Rogue Clan alias TRC Blauwe Factie versus Carminiun Traders Alliance

IS ONGELDIG

link~warn: Backseatmodden, jij bent geen teamler, jij bepaalt niet als het doorgaat of niet.

3

Thursday, February 4th 2010, 4:20pm

hj is niet de enige er zijn er meer van CTA regelmatig online ;) bijv stier, nivade, julian, killermaster18 en nog wel meer
kortom we kunnen meer tegenstand van CTA als CZN verwachten ;) daar zijn er maar 1 of 2 actief

maar wie ben jij eigenlijk? zie je naam niet bij team staan

dus wie ben jij dat je deze oorlogsverklaring ongeldig verklaart?

gr
Kill

4

Sunday, February 7th 2010, 4:27pm

ja ik ben er ook nog hoor ik begin weer actiever te worden
Deze post is te vaak bewerkt, het was het laatst bewerkt door nivada13: Datum en Tijd onbekend.

MOULINEX

Intermediate

5

Wednesday, February 17th 2010, 2:10pm

hmmmm, die naam iced heb ik 1 keer eerder gezien, en dat was moddergooien. Volgens mij kunnen we die iced wel afdoen als een troll.... X(

6

Sunday, February 28th 2010, 9:53am

hmmmm, die naam iced heb ik 1 keer eerder gezien, en dat was moddergooien. Volgens mij kunnen we die iced wel afdoen als een troll.... X(
ganse team van wf zouden ze eens de regels moeten laten goe lezen want de helft weet nie wa en wa nie mag
voorbeeld iemand van go of mod daag je uit jij zeg iets ban zonder twijfel maar da is nie terecht vin ik he

Link

Admin <3

7

Monday, March 1st 2010, 4:47pm

ganse team van wf zouden ze eens de regels moeten laten goe lezen want de helft weet nie wa en wa nie mag
voorbeeld iemand van go of mod daag je uit jij zeg iets ban zonder twijfel maar da is nie terecht vin ik he

Ten eerste, jij begaat een fout en het is iedereens zn fout behalve je eigen.
Tweede, je moet wel wat beter typen zelfde toen je mij aansprak helft kan ik geen punt aan vast knopen.
Derde, ik denk dat jij maar is de regels moet lezen. Aangezien jij het probleem was en ik heb het probleem opgelost. Zit je ban uit als een volwassen vent en loop niet hele forum onder te spammen en teamleden aftekraken. Als dit je bedoeling is kan je cooll navragen wat er gebeurt als je daarmee doorgaat. Alleen loopt het niet zo goed meer af voor jou.

Dit is mijn laatste waarschuwing naar jou.

Nu on-topic gaan over de oorlog aub.

Link

Admin <3

8

Thursday, April 15th 2010, 10:01pm

Wegens inactiviteit 30 dagen, oorlog beëindigd.

Rate this thread